Lördag

Vi hade teori på ridningen idag, och vi valde voltige! :) vi hade pluto & Arrow kom typ upp alla gånger förutom nån gång men plutos den där selen gled åt sidan hela tiden -.- . Efter det skötte jag Mius dåe, gjorde bara träns & rykthink men orkade faktiskt inte med mer det är ju så varmt! efter stallet somande jag typ i en timme tills jag betsämde mig för att göra något med mitt liv så jag gick och duschade för andra gången. Nu  sitter jag här och tråkar. Ikväll äre ju Eurovison alltså hoppas svealand vinner för då blir ju det i sve nästa år! :D
Oredigerad ful bild men det får ni leva med.

Kommentarer
Postat av: Sandberg

:D

2012-05-26 @ 15:55:49
URL: http://Miilkshaakee.blogspot.com

Awesome att du komenterar, men du? inga elaka eller anonyma komentarer! annars är det fritt fram att göra att jag ser ut såhär --> :D

Ditt namn, Förhoppningsvis heter du inte anonym ;)
Remeber you?

Email frivilligt bara jag kan se

Din fina blogg :D

Kommentar:

Trackback